maanantai 27. helmikuuta 2012

Every day I see my dream

Tänää oli sit taas sellase ihana aamuväsymys -.- 
vaikka menin kympiks kouluu niin silti oon kauhee väsyny ollu
koko päivän. Tänää suunitelmis oli et oisin menny iskän kanssa skiservisee
ostaa uudet lasit & kypärä, lasketteluun. Mutta suunitelmat muuttu ja mennäänki
huomen sinne sit. 
Mun pitäis tänää alkaa lukee enkun kokeeseen, ku se on keskiviikkona,
mutta mun on vähä vaikee lukee siihe ku en tiiä koe aluetta ees .. 
Toi koulu ei mee ihan täydellisesti mul xd 
Nyt sit vaa datailen koneel & vois vähä lukee noit enkun sanojaki.
Tänää ku olin koulus niin meijä piti äikän tunnil kirjottaa siihen plan, koska olen tyttö.
kampanjaan Mikä minusta tulee isona ? kirjoitelma ja sit koko luokka osallistu siihe 
kirjotus kisaan. Ei kyl ois yhtää huvittanu kirjottaa mitään ! mut siinä ku kirjottelin sitä juttuu, niin
tajusin et mul ei oo enää mitää toive ammattii o: tosi outoo ehkä .. 
Ain pienen niit oli vaik kui paljo ! mut ei näköjää enää, ainakaa mulla.
Mutta niillä jolla on joku tosi iso toive ammatti nii uskokaa siihe, et teist voi tulla just 
sitä mitä te haluutte ! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti