lauantai 4. helmikuuta 2012

last friday night

hrrrr.. kui kylmä tääl nykyää on !
Tuntuu et ois jotai -50 ku vaikka on tosi
vähä aikaa ulkona nii heti naama & sormet iha jääs :d
muttamutta eilen olin Oonankaa
koko päivän (: tost 7.15 lähtie
toho 21.10 asti (: oli aika hauskaa !
Tuli sit iha muutama TOSI OUTO video :D
ja kaikki on varmaa huomannu et ei olla
iha normaaleja. Voisin ehkä jossain vaihees lisää
EHKÄ jonku videon niist tänne.
Tänää sit luulin et tulis tosi tylsä päivä ja kaikkee
mut sit tuliki tosi kiva ja Malla & Eeli tuli meil käymää
kahen mais, sit hypittii grillikatokse katolt sellasee lumi
kasaa :3
täs illal sit oon puhunu Iinankaa puhelimes koko
illan, lasku vaa ku kasvaa <3
Pari tuntii sit mun iskä ja äiti lähti naapurii kylää,
mut halusin jäädä ite sit himaa Miiron ja Miisankaa.
Kai mä siit lähtien oon puhunu jo Iinankaa puhelimessa :Dd
Okeiokei ei mul täl kertaa oo enää muuta,
meen nyt leipoo pulliiiii !
tos alempan pari kuvaa täst päiväst.





 juu tuos on SULOSIN IINA <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti